ساختار جوایز

 

 

1. جایزه فاب:

 

 جایزه  «فاب» (فناوری اطلاعات برتر) از سال 1394 برای نخستین بار در سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات رونمایی شده‌است.این جایزه بر اساس سه منظراصلی محور علمی-فناوری، محوراقتصادی- مدیریتی و محورفرهنگی- اجتماعی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در زیر هر کدام از این محورها معیارهای فرعی وجود دارد. در زیر محور علمی-فناورانه قابلیت‌های فنی، قابلیت‌های نوآوری و قابلیت‌های کاربردی است. ذیل محور مدیریتی_اقتصادی، برنامه بازاریابی، برنامه کسب‌وکار و بازار و تطابق قابلیت‌های محصول با نیازهای جامعه هدف مورد توجه است. همچنین در ذیل محور فرهنگی_اجتماعی، خدمات اجتماعی، ارزش اجتماعی، کاربرمداری و ملاحظات حقوقی و اخلاقی مد نظر قرار می‌گیرد. تمام این موارد در قالب پرسشنامه‌ا‌ی در اختیارشرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. در نهایت، از بین محصولات ٣ جایزه فاب طلایی، نقره ای و برنزی، محصولات برگزیده و محصولات شایسته تقدیر انتخاب می‌شوند.

 جایزه‌ی فناوری اطلاعات برتر (فاب) برای شناسایی و تشویق متخصصان و پژوهشگران و سازمان های فناوری اطلاعات در ارائه‌ی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود در یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های مدیران این حوزه طراحی شد‌ه‌است. این جایزه تنها جایزه ملی است که بر پایه کاربست دستاوردهای فناوری اطلاعات است

 اهداف اعطای جایزه فاب موارد زیر است:

  • معرفی محصولات فناورانه و کمک به ایجاد بازار؛
  • تشویق به توسعه محصولات فناورانه؛
  • کمک به تولید و صادارات محصولات فناورانه؛
  • توجه به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی محصولات فناورانه.

برای شرکت در این بخش فرم مورد نیاز را از این قسمت دریافت نمایید.

 


  2. جایزه شرکت‌های فناوری اطلاعات تحول‌آفرین:

جایزه شرکت‌های تحول‌آفرین از سال ١٣٩٦ (دوره پنجم) در همایش مدیران فناوری اطلاعات تعریف شده‌است. نگاهی کلان‌نگر با اهداف بزرگ ملی پشتوانه تعریف این جایزه بوده است. "جایزه تحول‌آفرین" سعی دارد به عنوان جریانی پویا، پیگیر، جدی و اثرگذار در سطحی کلان و با رویکردی توسعه‌محور نقش‌آفرینی کند؛ یک پل ارتباطی مستقیم و بی‌واسطه با هدف آشنایی مدیران عالی و سایر دولتمردان با توانمندی‌های شرکت‌های کوچک و بزرگ فعال در عرصه فناوری کشور که پتانسیل‌های توسعه و تحول‌آفرینی در ابعاد مختلف مورد نظر را دارند. شرکت‌های مورد نظر در طی دو مرحله و در ٥ بعد منابع انسانی، نوآوری، بلوغ سازمانی، ارزش های اجتماعی و عملکرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.. شرکت‌ها به لحاظ اندازه (تعداد نیروی انسانی) به سه دسته کوچک (کمتر از ٥٠ نفر) ، متوسط (بین ٥٠ تا ٢٠٠ نفر) و بزرگ (بیش از ٢٠٠ نفر) دسته بندی شده و هر شرکت با شرکت‌های هم سطح خود رقابت می‌کند. این جایزه به منظور شناسایی و تجلیل از این شرکت‌ها و در راستای ماموریت‌های اصلی جایزه ملی فناوری اطلاعات اعطا خواهد شد. توجه شرکت‌‎ها به روابط غیر رسمی و ایجاد فضای شاد و صمیمی و تغییر پارادایم‌های سنتی مدیریت در این زمینه حایز اهمیت است.

برای شرکت در این بخش فرم مورد نیاز را از این قسمت دریافت نمایید.


3. جایزه مبفا: 

جایزه «مبفا» یا مدیران برتر فناوری اطلاعات با هدف شناسایی و بررسی مدیران برتر فناوری اطلاعات،افزایش انگیزه جهت ارتقای توانمندی مدیران فناوری اطلاعات،ایجاد فضای رقابتی و پویا بین متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و در نهایت آگاه‌سازی مدیران عالی کشور از نخبگان حوزه فناوری اطلاعات شکل گرفته‌است.این جایزه ملی از سال ١٣٩٦ (دوره پنجم) در همایش مدیران فناوری اطلاعات تعریف شده و یک جایزه فردی است که به مدیران برتر حوزه فناوری اطلاعات در بخش دولتی و خصوصی اختصاص دارد. این مدیران از منظر معیارهایی نظیر توانمندی کار گروهی، توانمندی آموزشی، توانمندی پژوهشی، توانمندی اجرایی، جوایز و افتخارات و داستان موفقیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سابقه و کیفیت مدیریت، شناخت از کسب‌وکار، طرح و برنامه‌ها برای تحول کسب‌وکار ومدیریت منابع انسانی و جوایز کسب شده از مهم‌ترین معیارهای این بخش است.

برای شرکت در این بخش فرم مورد نیاز را از این قسمت دریافت نمایید.

 

در صورتی که در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اید، روی عضویت در سامانه کلیک کنید.