دبیران علمی بخش‌های مختلف هشتمین جایزه ملی فناوری اطلاعات منصوب شدند
13 مرداد 1403
دبیران علمی بخش‌های مختلف هشتمین جایزه ملی فناوری اطلاعات منصوب شدند

 

    به گزارش دبیرخانه هشتمین جایزه ملی فناوری اطلاعات، طی احکامی   دکتر محمد ربیعی، دکتر رویا پورنقی و دکتر علی نعیمی صدیق دبیران علمی بخش‌های مختلف این جایزه معرفی شدند.

     دکتر محمد ربیعی

    دبیر جایزه مدیران برتر فناوری اطلاعات (مبفا)  

محمد ربیعی، اولین دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش تجارت الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران است و مدرک کارشناسی‌ ارشد خود را در همین رشته و گرایش از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال ۱۳۸۷ دریافت کرده و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
وی از سال ۱۳۸۵ به تدریس در دانشگاه پرداخت و از سال ۱۳۸۸ به عنوان عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مشغول به کار است. عمده پژوهش‌های ایشان در حوزه‌های مدیریت پژوهش، تجزیه و تحلیل سیستم‌های اطلاعاتی و بازاریابی الکترونیکی است و زمینه‌های پژوهشی مورد علاقه وی، متن‌کاوی، پردازش زبان طبیعی و تحلیل رفتار کاربران است.

 

   دکتر علی نعیمی‌صدیق

دبیر جایزه شرکت‌های تحول‌آفرین

علی نعیمی صدیق از ابتدای سال ۱۳۹۵ به عنوان استادیار در پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) مشغول به کار شده‌ است. مدرک کارشناسی مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال ۱۳۸۶ اخذ نموده‌است و دوره کارشناسی‌ ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع– صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۳۸۹ به پایان رسانده‌است. دوره دکترای مهندسی صنایع خود را در رشته مهندسی صنایع دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۳ به پایان برده و در طول تحصیل دوره دکترا یک دوره فرصت مطالعاتی شش‌ماهه در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا گذرانده‌است و در سال ۱۳۹۴ مشغول دوره پسا‌دکتری در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس بوده‌است. همچنین به مدت شش سال تجربه تدریس در دروس مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین‌المللی، بهینه‌سازی مدل‌های غیرخطی، استراتژی‌های بین‌المللی کسب و کار، روش تحقیق و ... را دارا است. 

 

    دکتر رویا پورنقی

     دبیر علمی مقالات

دکتر رویا پورنقی، دانش‌آموخته دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، رشته علم‌ اطلاعات ودانش‌شناسی در سال ۱۳۹۲ است و مدرک کارشناسی‌ ارشد خود را در رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی از دانشگاه‌ آزاد در سال ۱۳۸۶ و مدرک کارشناسی خود را در رشته کتابداری در شاخه پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۸۳ دریافت داشته است.
وی کار علمی خود را از سال ۱۳۹۲ با عضویت در هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران آغاز کرد و هم‌اکنون استادیار گروه پژوهشی علم‌سنجی و تحلیل‌ اطلاعات است. بیشتر فعالیت‌های او در این پژوهشگاه پیرامون سیستم‌های اطلاعات مکانی،‌ دروازه‌های اطلاعات موضوعی و سرقت علمی بوده است. زمینه‌های پژوهشی مورد علاقه وی را ذخیره و بازیابی اطلاعات، سازماندهی اطلاعات، علم‌سنجی، مدیریت دانش، روش تحقیق و سواد اطلاعاتی تشکیل می‌دهند.